StarGirLs
 
AnasayfaSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 abi kardeş(herkez yaşar)

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
busrakiz

avatar

Mesaj Sayısı : 61
Ruh Halin? : deprasif
Kayıt tarihi : 27/06/08

MesajKonu: abi kardeş(herkez yaşar)   Ptsi Tem. 21, 2008 3:33 pm

aabiii, burda cips vardı nooldu..?
yedim.
e burda kurabiyeler vardı..?
onlarıda yedim.
yaa kolayı nereye koyduun?
içtim.
boşanda semerini yebe yuh! burda yarım bi çukulata var yiyorum ona göre
yiyemezsinkiii yaladım ben onu


abi çay bardakları nerdee...?
ulan bide evin kızı olucaksın, hayret bişey yaa!!!
ya söylesenee..
tuvalete bak rezarvuarı içindeydi enson
e hani yok burdaa..


abi ojemi gördünmüü..
ben sürüyorum şindi bidakka. kurusun rütuş yapıp vericem manyakmısın kızım sen ne biliym ben senin ojeni...!

ya abii fırın nasıl açılıyodu???
açıl susam açıl diyosun açılıyo.

saçımı kestirdim baak nasıl olmuş
g.t üme benzemişsin.
yaa anne g.t üme benzemişsin diyoo
öğle mi dedim pardon g.t üme hakaret etmişim..
ya annneeee!

baak kaşlarımı aldırdım nasıl olmuuş
yuh anla baak atatürk hava limanı gibi
böhüüüü

ciyaaak örümceekkkk anneciimm!
spidermanın posterini odana asarsın ama.

abi saç kurutma makinesini gördünmüüüü
valla tost makinesiyle sevişiyodu enson.
bikerede doğru cevap ver bee
tamam be yedim.
bak buna inanırım işte.

kalk bana su getir
- ya uff kalkip kendin alsana elden ayaktan mi dustun
- sen hala burda misin?

-biricik kardesim benim dunyanin en guzel kizkardesi cinimm..
-param yok, su getiremem, bakkala gidemem ders calisiom
-allah cezani vermesin ben istemesem seni yapmiyolardi ama

kalk yemek isit bana hadi kos kos kos firla
-ya bi gun de kendin yap bi isini ya, allahim neydi gunahim
-ne? yarin gece cikmak istemio musun?
-dolma mi tavuk pilav mi?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.busrakiz.forummum.com
bratzz

avatar

Mesaj Sayısı : 18
Yaş : 22
Nerden : qenÇ_FB
Ruh Halin? : Fanatik Smile)
Kayıt tarihi : 27/07/08

MesajKonu: Geri: abi kardeş(herkez yaşar)   Ptsi Tem. 28, 2008 12:14 am

bana abim böle diicek xD neyse. .
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
abi kardeş(herkez yaşar)
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Sehle Kemer,Cemre Kemer'in öz kardeşi değilmiş
» hande hakkında bazı bilgiler
» Kapaliçarşi Fan Sitesi
» Sır Kardeşliği
» iBonun Kardesi Rolünü Oynayacak Kisi !!!!

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
StarGirLs :: ★Her Telden★ :: Benim Köşem-
Buraya geçin: